onsdag 19 september 2012

Det kan bli en bra dag

Och nu har jag egentligen checkat ut fran hostelet men jag hanger kvar har ett tag till tills det ar dags att ga mot "parque de ciencias", vilket verkar vara ett stort vetenskaps museum. Dar ska rektorn halsa oss valkomna officiellt och sen bjuds det pa en guidad tur runt Parken. Efter det ar planen att jag ska tillbaka hit och hanga har tills jag ska ivag till Veletas traning. Till vilken vi sammlas 16:30 och det verkar vara en bra bit att aka till. Forst nar jag ar tillbaka darifran och ater varit pa hostellet for att ducha och hamta mina vaskor ska jag till min nya lagenhet.

Jag kan passa pa att beratta lite mer om gardagens Salsa kurs nar jag anda skriver. Den holl till pa en lite bar dar en av ESN killarna larde oss grundsteg. Det var egentligen allderles for mycket folk med sa jag tror inte ens alla kunde se instruktoren. Jag gissar dock att det kommer minska under kommande veckor men jag tankte att jag ska forsoka hanga kvar. Det verkar skoj och jag har ju aldrig kunnat dansa nagot tidigare.

/Thomas

2 kommentarer:

Frida sa...

Grattis till rummet! Nyttigt för språkträningen att bo ihop med spanjorer!
Stort gilla på salsakursen och den flitiga uppdateringen!

Thomas sa...

Uppdateringen riskerar att bli mindre flitig nar jag inte har sa mycket nytt att skriva om varje dag men ett tag till kan en nog hallas uppe.