måndag 17 september 2012

Pa gang

Igar kom jag antligen igang lite med lagenhetssokandet och ringde flera uthyrare. Jag kom dock bara fram till en. Jag gillade lagenheten som jag var och kollade pa aven om den med Granada matt var ganska dyr. Det vill saga bara lite billigare an mitt korridorsrum. Jag anmalde mitt intresse men tjejen som hyrde ut ville garna vanta ett tag for att se vilka alternativ hon skulle fa som rumskompisar, sa jag antar att jag ska fortsatta leta. Men forst bjuder dagen pa en general information pa underversitetet, sa idag borjar det lite granna i alla fall.

Igar bjod tyska Andrea med mig pa en "Free walking tour" och jag var sa glad att nagon valde att fraga mig att jag sjalvklart var pa. Det fick jag inte alls angra. Det var en grottur vilket inte handlade om nagra naturliga grottor utan om de utgravda grottor som folk bor i norr om staden. Det var en fantastiskt fin tur med valdigt bra utsikt och kul historier.

/Thomas

Inga kommentarer: