torsdag 6 september 2012

6,..

6 dagar kvar. Det hitintills enda konstruktiva jag har gjort idag är att jag har varit och handlat nya kalsonger så jag ska slippa ta med några dålig par när jag åker. Annars hade jag hoppats att Anton eller Niklas skulle vara lediga att spela age med mig men de gick i skolan. Ingen riktig chock kanske. Egentligen var Age spelandet inte så viktigt men jag vågade inte promenera dit på vinst och förlust utan ärende. Mest för att det tar så lång tid att gå överallt. Ikväll blir det Vilses sprint KM och upptakt. Sista chansen att träffa de flesta vilsemänniskorna innan jag åker även om jag förhoppningsvis kan hänga lite i OL2 när Emma pluggar.

För övrigt så har lagen till Staffet DM kommit. Inte helt oväntat vart det första sträckan i förstalaget för mig. Något mer oväntat hade Ola valt Niklas framför Robert på andrasträckan men det är nog lite hugget som stucket vem som gör det bäst. Jag tror Robert har mest kapacitet själv men det kan nog bli hyfsat mycket man mot man när vi möter STHLM klubbarna också och då tar ju Niklas plusspoäng. Kul blir det vilket fall. Jag är riktigt pepp på sista tävlingen i Sverige.

/Thomas

Inga kommentarer: