lördag 8 september 2012

5, 4...

Herre gud bara 4 dagar tills jag ska åka och än har jag inte packat en grej. Jag är i vilket fall som helst hemma i Rosta nu och Emma är här med. Dagen har bjudit på ett medel DM och ett besök på kulturnatten.
Dm Tävlandet var ingen succé då jag slog till med en 4-minuters bom och inte ens blev bäste Thorare i H21 och kulturnatten var lite småtrevlig även om vi inte fick tag på en undflyende Frida.
På resefronten så har jag inte tänkt så mycket på att jag ska sticka de senaste dagarna men när jag skrev inläggets rubrik insåg jag hur nära det faktiskt är. HÄLP! Jag är inte redo, kan ingen spanska och kommer sakna alla som en tokig.

Jag borde för övrigt försöka undvika att skriva inlägg när jag har gäster. Känner mig som en så dålig värd om jag inte gör det jätte fort och inläggen blir kaos.

/stressad Thomas


Inga kommentarer: