onsdag 5 september 2012

8, 7...

Gårdagen bjöd på en besvikelse för stor för att direkt kunna smälta det i ett blogginlägg. Marisol tyckte nämligen att min redovisning fortfarande inte höll måttet och ville inte ge mig godkänt annat än om jag verkligen behövde poängen. Vilket jag så klart fick erkänna att jag inte behövde. Men men. Jag skulle i alla fall få göra om samma presentation om ett år. Då ska jag vara grym.
På kvällen uppehölls jag av kräftskiva med Vilse folket och kunde därför inte skriva något. Det var mycket trevligt att hänga med Vilsefolket igen.
Den här dagen har hitintills bjudit på rymdjakten som jag nu klarat av. Efter lunch ska jag kolla på Fiddes exjobbs framställning och sen ska jag och Emma på Kalas för att gå på mässa och sen se Veronica Maggio. Det kan nog bli bra.
För övrigt gör jag inget vettigt om dagarna nu så vill någon hitta på något är det bara att höra av sig.

/Thomas

Inga kommentarer: