tisdag 18 september 2012

Nu hander det saker

Nu ar det klar, jag har en lagenhet. Jag ska hyra den av 2 spanska tjejer. Det ar super nara till skolan och ok med plats. Dessutom en plats att hanga upp klader pa nagon form av innergard sa att mina roomies slipper lida av mina svettiga klader. Den av de spanska tjejerna jag har traffat, Olivia, verkar mycket trevlig och jag har hoga forhoppningar pa en mycket bra vistelse dar.
Forutom boendet har jag lagt till mina forsta facebook vanner fran Granada, tyska Andrea som bott pa hostelet tidigare och hollanska Lisa som jag traffade pa salsakursen tidigare ikvall som annordnas av ESN.
Dessutom ska jag pa traning med Club Veleta imorgon. Nu borjar saker verkligen styra upp sig boende, vanner och traning. Vad kan man mer onska sig i en ny stad?

Vi far se om jag hinner skriva imorgon annars kan det bli lite daligt uppdaterat ett tag eftersom tjejerna ocksa ar nya i lagenheten och inte hunnit med att fixa internet dit an.

/Thomas

2 kommentarer:

Sofia sa...

Grattis! Bra jobbat! Blir spännande att följa dina fortsatta framsteg. :-) Många kramar från Sofia

Sandra sa...

Najs med lägenhet, hoppas det går bra att dela, det är en konst har jag fattat nu!