söndag 9 september 2012

3...

Idag var en tung dag i reseplanerandet. Idag var nämligen dagen då jag sa hejdå till Emma. Platsen för denna pers var en parkering utanför stäket i STHLM. Som också var platsen för stafett DM för Stockholm och Uppland. Själva avskedet vart inte allt för tårdrypande tack vare att vi omgavs av människor Lika bra det för det är ju inte som om jag försvinner för alltid.

Tävlandet idag har jag blandade känslor av dels sprang jag på en fin km tid med ett tempo jag inte hålt på länge. Samtidigt var jag en av de sista i mål på den första sträckan. och det fanns ett par bommar som borde ha kunnat undvikas. Men men. Det är ingen ide att gräva ner sig i det.

Men nu tror jag att jag ska bära in väskan på rummet och börja titta på mina kläder så att jag är redo för att börja packa i morgon.

/Thomas

Inga kommentarer: